Selamat Datang

Semoga anda bergembira di blog saya...dan jgn lpa untk follow yer....

Monday 28 December 2009

Imbas Kenangan..

halloo....lama aku tak update blog ni...aku baru je ubah suai blog ni semalam..tambah apa yg ptut..eemm...lagi bape hari je lagi nak kolah..aku bakal pergi ke tingakatan 1...rndunya kat kekawan ngan cekgu skj..aku ingat lagi wktu kls aku wat suprised kat cikgu aku..cikgu masheetoh..ni smua rncngan bebudak kls aku la......

tak slah aku waktu 2 aza penolong ketua kls 6d g kat cekgu p bagitau yg syazwan(hero kls kami)gadoh ngan Tajuddin(lelaki yg digilai oleh pompuan)...Padahal semua tu karut je...depa tak gadoh pown...yg mida dah siap tunggu kat dpn pintu kls..dia ditugaskan baling tepung kat cikgu...

cikgu pown dtg la kls..bila cekgu buka pntu terus mida bling tepung kat cekgu..nasib baik cekgu x mrah...kesian cikgu...abis baju ngan tudung dia kena tepung...cikgu pown terkejut la...aza pown gtau kat cikgu yg kami sja wat suprised... tngk tudung cekgu abis kena tepun..wktu ni
cikgu tngh ptong kek....sdap oo00...kek ni....

kami bgi handbag kat cekgu..mhal oo00..beg
ni...


No comments:

Post a Comment